hello sweden

halla allesammans, sitter pa hotellett nu och har betalt for en timme, hehe. Vadret ar jattefint och jag smalter nog bort snart, bara i skuggna ar det 35, minst jag ar lite dalig pa sadant dar med grader, haha. branna har jag ocksa fatt, riktigt harligt, och jag saknar Rebecka mest av alla och hon fyllde ju 15 ar i forrgar, GRATTIS GUMMAN onskar att jag vore med dig. Jag tror att jag aldrig har vart borta fran min basta van sa har lange nagonsin, oh vad jag saknar hon, har ni vart borta fran eran basta van lange? Men nu maste jag kika pa alla fina bloggar jag har missat och sedan ska ajg ut till polen och bada :) ha det bra hemma i sverige och massor av pussar till er alla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0